8/22/2014

Tag: Kto?

Dzisiaj tag Kto? Znalazłam go na blogu nataa-liiaa.blogspot.com/ Do porównania wezmę siebie i Zośkę S. Więc zaczynajmy :):
  1. Kto spędza więcej czasu w łazience?
    Yyy... Obie :p
  2. Kto jest bardziej oszczędny?
    Zośka ;)
  3. Kto ma lepsze poczucie humoru?
    Zośka, czasem jest to nawet wkurzające.
  4. Kto ma lepszy styl ubierania się?
    Ja xd
  5. Kto ma większe powodzenie u płci przeciwnej?
    Ja :)
  6. Kto więcej śpi i jest większym leniem?
    ZOŚKA!!! ( Co jest dziwne )
  7. Kto ma więcej znajomych?
    Ja!
  8. Kto jest mądrzejszy?
    Jesteśmy na równi.
  9. Kto lepiej gotuje?
    Tego nie wiem :o
  10. Kto jest ładniejszy?
    No pewnie że ja :p
  11. Kto lepiej tańczy?
    Obydwie dobrze tańczymy ;*
  12. Kto podejmuje decyzje?
    Zośka (-_-)
  13. Kto ma ostatnie zdanie?
    Żadna, jak już gadamy, to nasza rozmowa się nie kończy.
  14. Kto lepiej okazuje uczucia?
    Ja :y
  15. Kto lepiej kłamie?
    Ja, chodzę na zajęcia z aktorstwa :]
  16. Kto ma najwięcej przypałów?
    My!
  17. Kto częściej prowokuje do kłótni?
    Zośka.
  18. Kto je więcej?
    Zośka, ja jem strasznie mało.
  19. Kto wcześniej wstaje?
    Zależy w jaki dzień :->
  20. Kto bardziej lubi zwierzęta?
    Ja, Kleksy pamiętają jak się darłam gdy pies gryzł kurę :O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz